شی باتر و مراقبت از پوست

فواید شی باتر

برای مرطوب نگهداشتن دست‌ها

شی باتر یه بافت لطیف و نرم داره که باعث میشه سریع توسط پوست جذب بشه و از دست‌هاتون در برابر خشکی محافظت کنه پس اگر پوست خشکی دارید، شی باتر برای داشتن پوستی نرم و لطیف کمکتون می‌کنه. توصیه میشه هرشب قبل خواب پوست خودتون رو با شی باتر ماساژ بدید.

 برای استفاده بعد از استحمام

از شی باتر به عنوان کره بدن هم استفاده میشه، بعد از حمام کره رو بزنین کف دست و بعدش دستتون رو بکشین به پوست بدنتون تا مرطوب بشه و طراوت پوستتون رو بیشتر کنین.
 

کمک به رفع تیرگی زانو، آرنج، قوزک پا

بعد از حمام مخصوصاً بعد از اسکراب کردن، شی باتر رو به نواحی تیره رنگ پوستتون بزنین. شی باتر کمک میکنه که به مرور زمان رنگ پوستی یکدست داشته باشین.
 

بالم لب

هرشب و صبح مقداری شی باتر به لب‌ها بزنید، اینکار باعث میشه که لب‌هایی لطیف داشته باشید. برای کسایی که پوست لب خودشون رو با دست زخم میکنن شی باتر بهترین راه‌حله که از زخم شدن لب‌ها جلوگیری میکنه.
 

تسکین اگزما

شی باتر خواص ضدالتهابی داره و همین خاصیت باعث میشه که اگزمایی که در پوست شما ایجادشده به مرور زمان درمان بشه.
 

درمان ترک پا

بعد از اینکه پاهاتون رو سوهان و یا سنگ پا کشیدین مقداری شی باتر به قسمتی که ترک پا ایجاد شده بزنید، این کار باعث میشه به مرور زمان ترک پاتون درمان بشه.
 

اگر تا اینجای مطالب همراه ما بودید ممکنه براتون سوال بشه که این همه کارایی از کجا میاد؟
 

شی باتر ویتامین‌های E, A  و K داره که این ویتامین ها به گردش خون در پوست کمک میکنه و باعث میشه سلول‌های سالم پوست رشد کنه. علاوه بر این، اسیدهای چرب لینولئیک، پالمیتیک، استئاریک و اولئیک در این کره وجود داره که باعث میشه به جای پوستی چرب پوستی مرطوب و لطیف داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت شی باتر فیلین میتونین به قسمت  محصولاتمون مراجعه کنین.
 



 

 


 

مجله فیلینکو